Wednesday 16 July 2014

Koszula taty

Choć sklepy zalewają nas ilością ubrań
to poraz kolejny postanowiłam stworzyć coś dla mojej małej miss sama
i tak oto wynikiem moich zmagań z maszyną
jest prezentowana oto sukienka
powstała z nienoszonej już koszuli taty
uszyta tylko na próbę
ale pierwotyp tak bardzo przypadł mi do gustu
ze został z nami
pozmieniałam jedynie guziki
dodam ozdobne wiązanie
i letnia kreacja gotowa

A jak Wam sie w niej podoba
mała modelka
myśle ze blondyneczką bardzo do twarzy jest w błękitach















sukienka-made by mum
kapelusz-Next
balerinki-Primark

8 comments:

  1. Replies
    1. Milo mi to slyszec
      Dziekuje bardzo ze do nas zajrzalas

      Delete
  2. Genialnie Ci wyszło!!!!!! Ten motyw z guzikami na pleckach super! A kolor pewnie ze idealnie pasuje do tak ślicznej blondyneczki! Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje :) zarowno za mile slowa jak i zmotywowanie
      kolejne projekty juz gotowe i tylko czekaja w kolejce aby sie ukazac
      coraz bardziej lubie niebieski i coraz czesciej po niego siegam

      Delete
  3. Pięknie czi wyszło!! podbieram pomysł jak pozwolisz ))) U mnie na razie już brak koszul do przeszycia .
    Ja szyłam w wersji z długim rękawem http://coollbis.blogspot.com/2013/10/koszula-tatuszona.html
    Amelka śliczna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. podbieraj :)
      twoja wersja tatusiowej koszuli boska,
      ale obawiam sie ze przerasta jeszcze moje umiejetnosci krawieckie
      moze kiedys i mi sie uda
      bede probowac
      tylko obawiam sie ze maz bez koszul zostanie :)

      Delete
  4. Wyszło wspaniale, a i Amelii pięknie w nowej sukience. Bardzo ładnie wyszła Tobie przeróbka, przypomina nieco dżins.
    Dopiero zauważyłam, że podcięłaś włoski Amelce, bardzo Jej ładnie w nowej fryzurze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje-bardzo lubie ja w tej fryzurze
      i na dodatek wspaniale sie sprawdza w upalne dni lata

      Delete