Monday 23 December 2013

Merry Christmas


Wszystkim życzymy spokojnych, pogodnych, pełnych magii świąt.
Dużo ciepła dzięki ludzkiej życzliwości,
odrobiny światła w mroku dzięki szczeremu uśmiechowi,
radości w smutku dzi i nadziei na lepsze jutro w chwilach niepokoju.
Niech najbliższe Święta Bożego Narodzenia i Wigilijny wieczór,
upłyną Wam w szczęściu i radości przy kolędach
i zapachu świerkowej choinki.

Korzystając z tego świątecznego klimatu
chciałabym Wam serdecznie  podziękować,
że z nami jesteście,
że zostawiacie po sobie ślad,
jest to dla mnie bardzo ważne i motywują mnie do pisania. 
Dziękuję i proszę o więcej,
Wasza obecność jest dla mnie największą inspiracją.











6 comments:

  1. PIĘKNIE ! Pełna perfekcja :)

    ReplyDelete
  2. Jestem i nie zamierzam od Was uciekać ;)
    Dziękuję serdecznie i dla Was zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Spędzone w gronie rodziny niech będą ciepłe i spokojne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest mi ogromnie milo i doceniam :)
      Dziekuje serdecznie za zyczenia

      Delete
  3. Wesołych Świąt
    my bardzo często zaglądamy , baaaardzo lubimy
    pozdrawiamy
    baby :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam nadzieje ze swieta uplynely w milej i spokojnej atmosferze
      Ciesze sie bardzo ze jestescie moimi czestymi goscmi
      Bardzo wiele to dla mnie znaczy i sprawia mi ogromna radosc
      pozdrawiam serdecznie

      Delete