Wednesday 16 October 2013

Liebster Blog Award

Z wielka dumą i radością informuję,
że zostałam nominowana przez
Asie z Digusiowe manatki
do Liebster Blog Award.
Za co bardzo dziekuje :)


zasady wyróżnienia :

Wyróżnienie Liebster Blog Award  jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom jako uznanie za” dobrze wykonaną robotę”.  Celowo przyznawane jest “mniejszym” blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna – tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.  Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę , która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za  wyróżnienie  i  jednocześnie zadając swoje 11 pytań do nominowanych. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.



A oto pytania i moje odpowiedzi:

1. Twoje hobby...
Podróżowanie i fotografia


2. Uwielbiam, kiedy w domu...
jesteśmy w wszyscy  komplecie


3. Nie wyjdę z domu bez...
mojego aparatu


4. Zawsze rano...
lubie sobie poleżeć w łóżku (marzenie)


5. Zawsze wieczorem...
staram sié porozmawiać z bliskimi


6. Dzieci...
już nie wyobrażam sobie życia bez nich


7. Na rynku brak mi...
zazwyczaj tego czego akurat szukam


8. Boje się...
bezradności


9. Miejsce, które uwielbiam...
Włochy i tamtejszy klimat


10. Najchętniej gotuję...
bardzo rzadko gotuje, kuchnia to królestwo mojego meża


11. Gdybym mogła spełnić jedno ze swoich marzeń...
niczym nie ograniczona podróż

Nominuje nastepujące blogi






Oczywiście nominowanie nie zobowiązuje Was w żaden sposób do niczego, 
ale jeśli macie ochotę się pobawić to zapraszam i z chęcią przeczytam Wasze odpowiedzi 
na następujące pytania:

1. Co najbardziej motywuje Cię do zmian w życiu?
2. Twoja największa pasja to…?
3. Pozytywne myślenie to...?
4. Ulubiona książka/film to…?
5. Twój życiowy cel to…?
6. Najpiekniejsze wspomienie ...?
7.Dlaczego zdecydowalas sie na założenie bloga ?
8. 5 rzeczy które zabrałabyś na bezludną wyspę...
9. Kto jest dla ciebie wzorem, autorytetem?
10.  Podaj swoją receptę na szczęście 
11.  Co zrobiłaś z myślą tylko i wyłącznie o sobie ostatnio to...?



4 comments:

  1. jej tak ladnie u mnie komentujesz ale linka nie zostawilas dopiero teraz weszlam no i rownie jestem pod zachwytem :)
    Nasza Imienniczka swietna modelka a stylizacje bardzo mi sie podobaja :)
    juz dodalam do listy bedziemy nawiedzac.
    I dziekuje za wyroznienie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam za to male utrudnienie :)
      Ciesze sie bardzo ze jednak do mnie trafilas

      Delete
  2. Widać, że wszystkie zdjęcia robione są u Ciebie z pasją, super, że doświadczeniem chcesz się dzielić z innymi w swojej nowej serii :)

    Ale Ci dobrze, trafiłaś na wyjątkowy 'egzemplarz' męża kucharza. Moja babcia trafiła też na taki wyjątek ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak juz sie ujawnilam swoje hobby to pora wykonac kolejny krok ;)
      A maz trafil mi sie naprawde wyjatkowy i nie mowie tu tylko o gotowaniu

      Delete